Over Stichting BAJA

Stichting BAJA, Bouwen Aan (voor en met) Jeugd in Afrika is een non-profit stichting, dus zonder winstoogmerk.
BAJA is in 2004 opgericht en (her) bouwt voornamelijk basisscholen in het Magoya gebied in het westen van Kenia.

Over Stichting BAJA

Bestuur

Stichting BAJA bestaat uit twee besturen, allen vrijwilligers; een Nederlands bestuur en een Keniaans bestuur. Het Keniaanse bestuur bestaat uit personen die door de Keniaanse mensen vertrouwd worden en met wie zij willen samenwerken.

Nederlands bestuur

boven: Corry Musters-Hendrikx, Josien Beekers

beneden: Mariette Hendrikx, Marga Heere

Kenisaans bestuur

bestuur-baja-kenia-w640h480

Mark Bernard Otieno (secretaris), Consolata Ooko Akoth (bestuurslid), Mathews Aloma Odalo (coordinator/penningmeester)

ANBI

Stichting BAJA voldoet aan de ANBI voorwaarden van de belastingdienst, daardoor zijn alle giften aan BAJA aftrekbaar voor de inkomstenbelasting.
Per 1 januari 2014 zijn we verplicht de ANBI gegevens op de website te publiceren.